SEO optimalizace, SEO analýza
SEO (Search Engine Optimization, optimalizace pro vyhledávače) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky.
Protože většina používaných SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, jsou tyto techniky přínosné nejen pro počítačové stroje, ale i pro běžné a zejména handicapované uživatele.
Optimalizace pro vyhledávače je zásadním faktorem pro podnikání na Internetu.
Přes internetové vyhledávače přichází na stránky až 80% zákazníků.
Cílem je maximální zpřístupnění WWW stránek pro internetové vyhledávače a optimalizace pro co nejvyšší umístění v přirozených výsledcích vyhledávání nedotovaných reklamou.
Vlastnosti a funkce
- stanovení vhodných klíčových slov a cílů
- optimalizace kódu stránek (W3C strandard, XHTML standard)
- registrace do katalogů
- kontinuální úprava a vylepšení (být atraktivní pro region a zákazníky)
- v méně konkurenčních oborech stačí jednorázově, u většiny projektů však jde o dlouhodobou spolupráci
Newsletter / Newsletterový systém
E-mail marketing je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres. Majitelé emailových adres musí vyžádat a potvrdit zájem o tyto informace (tzv. opt-in). Z tohoto důvodu je email marketing jedním z efektivních nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Emailing patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace.
Výhody emailového marketingu spočívají
- především v nízkých nákladech
- flexibilitě
- snadném testování
- měřitelnosti
- vyhodnocování kampaně.
SEM marketing, Search Engine Marketing
SEO (Search Engine Optimization, optimalizace pro vyhledávače) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky.
Protože většina používaných SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, jsou tyto techniky přínosné nejen pro počítačové stroje, ale i pro běžné a zejména handicapované uživatele.
SMM / Social Media Marketing, Marketing Sociální Médií
Jedná se o jednu z novinek posledních pár let používanou v plánu integrované marketingové komunikace společnosti a osob. Sociální marketing se používá pro rozšíření poslání společnosti na sociálních portálech jako jsou např. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, MySpace a další.
Marketingové služby sociálních médií jsou známy jako SMO / Social Media Optimization (optimalizace pro sociální média) přináší organizacím a osobám rozšíření o další kanál, kdy mohou komunikovat se zákazníky, poskytovat zákaznickou podporu a pro získání zákaznických a konkurenčních náhledů.
PPC / Pay-Per-Click kampaně
Přivedení a zacílení na zákazníky, zajímající se o Vaše služby a nabídky.
Jsme specialisté na Google Analytics, Sklik.cz, AdWords.com
Provozujeme vlastní systém pro sledování návštěvnosti v kombinaci s velmi rozříšených nástrojem Google Analytics.
Vlastnosti PPC kampaně
- analýza požadavků zákazníka a nabídky společnosti, návrh klíčových slov
- zacílení klíčových slov na konkrétní skupinu (město, region, stát, ...)
- zacílení klíčových slov na konkrétní službu (hotelové služby, e-shopy, software, hardware, apod.)
- správa PPC kampaní a úprava klíčových slov dle sezónnosti klíčových slov a individuálních potřeb společnosti (portály Seznam.cz – sKlik, Google.com – adWords, ETARGET, adFox)
- vyhodnocování statistik PPC kampaní
- odstraňování neefektivních klíčových slov, monitoring konverzí
- reporty s proinvestovanými částkami
Ze získaných statistik je možné vysledovat
- kolik návštěvníků na web zavítalo
- nejnavštěvovanější stránky a produkty
- jak webem postupují
- odkud na stránky vstupují
- kolik nových zákazníků si objednalo
- jaké technické vybavení zákazníci používají, apod.
- návratnost Vašich investic
Linkbuilding, On-Page, Off-Page faktory
Linkbuilding je jedna ze základních technik při SEO (optimalizaci pro vyhledávače) – je to jeden z nejvýznamnějších off-page faktorů. Linkbuilding má za úkol získat co nejvíce užitečných odkazů pro Vaše stránky, čímž sdělíme vyhledávačům, že Vaše stránky jsou zajímavé a mají se o ně zajímat.
Co Vám můžeme nabídnout
- profesionální Know-How
- asistence SEO analytika
- tvorba propracovaných popisů Vaší společnosti
- úspora času a Vašich nákladů
- výstupní reporty o registrovaných katalozích
Copywriting
Copywriting je metodou internetového marketingu, která správně a účinně volí text na stránce, aby dokázal zaujmout Vaše zákazníky a aby je přesvědčil, že právě Váš produkt nebo Vaše služby jsou pro ně výhodné a vhodné.
Ve spojení s reklamními kampaněmi PPC, linkbuildingem a správně zvolenou SEO strategií budete jedničkou na trhu.
Prostředky a výhody copywritingu
- jasně a přesně zvolená slova
- přitáhne pozornost každého zákazníka
- gramatická a stylová zaujatost
- jasné a přehledné odstavce
- úprava a korektura textů vítězí
|